vrijdag 18 oktober 2019

Themabriefje

Beste ouders,

De volgende week leren we over het thema “Griezelen en pompoenen
Kleuters die hierover materiaal hebben, mogen dit meebrengen naar de klas.

Juf Celine zal stage lopen bij de visjes. Ze stelt zich kort even voor:

' Beste mama’s en papa’s, je hebt het misschien al gemerkt... Ik ben juf Celine, nieuw in het Stadsparkschooltje. Het is te zeggen, ik ben nog geen échte juf. Ik loop stage in de klas van jouw kleuter om te leren hoe ik een échte juf kan worden. De afgelopen drie weken was ik af en toe bij jouw kleuter in de klas om samen te spelen, te knutselen, te zingen, plezier te beleven en natuurlijk om van elkaar te leren. Volgende week ben ik er een hele week en neem ik even over van juffrouw Sabine. Als je nog vragen hebt over mijn aanwezigheid in de klas aarzel dan zeker niet om mij aan te spreken.' 
Groetjes,
Celine


Op woensdag 23 oktober is het  GEEN SCHOOL:  pedagogische studiedag

Op donderdag 24 oktober maken we met de kleuters heerlijke pompoensoep. Hiervoor volgt nog een briefje.

Op vrijdag 25 oktober nodigen we de ouders allemaal uit op ons griezelfeest om 15 u. Hier kan u dan proeven van onze lekkere pompoensoep
door uw kleuter mee gemaakt J

Dankjewel,
De juffen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten